Participació en processos de selecció o provisió de personal de l'Ajuntament de Vilassar de Mar

Atenció i informació
Processos selectius
Àrea de Serveis Generals
Estat
Obert

El tràmit permet presentar la sol·licitud de participació en els processos de selecció i provisió de personal de l'Ajuntament de Vilassar de Mar.

També permet esmenar els errors, omissions i/o impagaments de la taxa per drets d'examen, quan la persona hagi quedat exclosa del procés de selecció per no haver pagat la taxa dins del termini establert en les bases de la convocatòria.

Podeu fer el seguiment de la convocatòria, consultar els llistat d'admesos i exclosos i les dates de les diferents proves accedint a l'apartat Oferta pública d'ocupació del web de l'Ajuntament.

Organisme competent / responsable
Ajuntament de Vilassar de Mar
Documentació necessària
  • Instància específica per a cada convocatòria.
  • La documentació que es detalli a cada convocatòria.
  • Justificant de l'abonament dels drets d’examen, en el seu cas.
  • En el cas que la persona candidata sol·liciti una adaptació per a la realització de les proves, haurà d'adjuntar a la seva sol·licitud el dictamen expedit per l'equip multiprofessional competent, on consti la proposta d'adaptació en temps i/o mitjans de la/es prova/es.
Preu

Segons ordenances fiscals.

Mitjans de pagament

Per tal de realitzar aquest pagament es podrà fer un ingrés al compte núm. ES14 2100 0128 0502 0000 1084 (CaixaBank), indicant el concepte Taxa (nom del procés selectiu que et vols presentar) + nom de l’aspirant.

Canals de tramitació
Per Internet

​​​​​​Cal que empleneu la sol·licitud tipus i l’adjunteu escanejada junt amb la documentació necessària al tràmit d’instància genèrica.

Presencialment

A l'OFICINA D'INFORMACIÓ I ATENCIÓ CIUTADANA- OIACPer tal de facilitar l’atenció presencial, us recomanem demanar CITA PRÈVIA.

Per correu postal

Enviant tota la documentació a:

Ajuntament de Vilassar de Mar

Plaça de l’Ajuntament, 6

08340 Vilassar de Mar

Normativa
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu.

Una altra informació d'interès

Persones que es trobin en situació de desocupació o atur:

Per justificar l'exempció al pagament de la taxa per drets d'examen, caldrà aportar el certificat emès per l'Oficina de Treball de la Generalitat (OTG) del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya i/o pel Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE) que acrediti que us trobeu en situació d’alta com a demandant d’ocupació i que no rebeu cap mena de prestació econòmica, segons especificacions de les bases de la convocatòria.

Exempció de la prova de coneixement de llengua catalana:

Per gaudir d'aquesta exempció, haureu d'acreditar els coneixements presentant fotocòpia del certificat de coneixements de llengua catalana o del document acreditatiu que requereixen les bases de la convocatòria. Podeu consultar les titulacions equivalents als certificats de coneixements de català de la Direcció General de Política Lingüística en aquest enllaç.

La sol·licitud i la taxa s'han de presentar i pagar en el termini que estableixen les bases de la convocatòria per presentar la sol·licitud d'inscripció i no s'admetrà el pagament fora d'aquest termini.

La manca de presentació de la sol·licitud o de pagament de la taxa dins del termini establert comportarà la no admissió de la persona aspirant a les proves selectives.