Modificació de dades al padró municipal d’habitants

Atenció i informació
Padró d'habitants
Àrea de Serveis Generals
Estat
Obert

Notificació a l'Ajuntament de la incorrecció de dades que figuren en el padró municipal d'habitants.

Organisme competent / responsable
Ajuntament de Vilassar de Mar
Qui el pot sol·licitar?

Qualsevol persona interessada empadronada al municipi, major de 18 anys o en cas de menors: el seu pare, mare o tutor.
Si la petició es fa a través de representant, aquest haurà d’estar degudament autoritzat i identificat. (Model d’autorització: Gestions padró)

Quan ho pot sol·licitar?

Durant tot l'any.

Requisits previs

Estar empadronat al municipi.

Temps de tramitació

La tramitació és immediata a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.

Silenci administratiu

Positiu.

Documentació necessària

Documentació acreditativa de les dades a modificar (DNI, certificat d’estudis, etc...). la persona interessada ha d’enviar a l’ajuntament escanejada, en cas de presentació per internet, la documentació acreditativa de les dades a modificar.

Preu

Sense cost.

Canals de tramitació
Per Internet

Cal que empleneu la sol·licitud i adjunteu escanejada la documentació necessària.

Presencialment

A l'OFICINA D'INFORMACIÓ I ATENCIÓ CIUTADANA- OIACPer tal de facilitar l’atenció presencial, us recomanem demanar CITA PRÈVIA.

Per correu postal

Enviant tota la documentació a:
Ajuntament de Vilassar de Mar
Plaça de l’Ajuntament, 6
08340 Vilassar de Mar

Normativa
  • Resolució de 16 de març de 2015, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les comunitats autònomes i les entitats locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Reial Decret 1690/1996, de 11 de juliol, que aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals modificat en relació als efectes de padró pel Reial Decret 2612/1996, de 20 de desembre.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Normativa del silenci administratiu
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu.