a. Sol·licitud tipus.
b. Projecte bàsic i/o executiu signat pel facultatiu i el promotor (cas de presentar el Projecte bàsic, en el moment de recollir la llicència caldrà presentar el projecte executiu visat i el nomenament del contractista). El projecte bàsic contindrà l’estudi de seguretat i salut i l’estudi de gestió de residus. En cas que el projecte bàsic no estigui visat, s’ha d’aportar un certificat col·legial en el que s’acrediti estar donat d’alta i la vigència en l’exercici professional. El projecte s’ajustarà als requeriments de l’annex 1 del RD 314/2006, de 17 de març, pel qual s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació i haurà de justificar tota la normativa urbanística i sectorial d’aplicació.
c. Full d’estadística d’edificació i habitatge de la Generalitat signat pel facultatiu i el titular de l’obra.
d. Fotografies del domini públic afectat per l’obra i de la parcel·la o edificacions actuals.
e. Pressupost de referència calculat segons els mòduls expressats en l’Annex de l’ordenança fiscal núm.4, o el pressupost d’execució material aportat per l’administrat, en el cas de que aquest sigui superior.
f. Document d’acceptació signat pel gestor de residus en el qual ha de constar el codi del gestor, domicili de l’obra i l’import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió per donar compliment al RD 210/2018, de 6 d’abril, Programa de Prevenció i Gestió de Residus i Recursos de Catalunya (PRECAT20) que va entrar en vigor el 6 de maig de 2018.
g. Documentació gràfica amb la definició de la superfície i el termini d’ocupació de la via pública, si s’escau.
h. Full d’assumpció de la direcció facultativa de les obres signat pel tècnic competent i visat pel Col·legi professional. En cas de no estar visat, s’ha d’aportar un certificat col·legial en el que s’acrediti estar donat d’alta i la vigència en l’exercici professional.
i. Full d’assumpció de la coordinació de seguretat i salut signat pel tècnic competent i visat pel Col·legi professional. En cas de no presentar-la, s’entén que l’assumeix el tècnic director facultatiu.
j. Projecte executiu visat, quan això constitueixi un requisit preceptiu.
k. Projecte tècnic de la infraestructura comuna de telecomunicacions (ICT), per aquells edificis inclosos en l’àmbit d’aplicació del Reial Decret-Llei 1/1998, de 27 de febrer, i per als habitatges inclosos en el punt 3.15.f) de l’annex I del Decret 141/2012, de 30 d’octubre, pel qual es regulen les condicions mínimes d’habitabilitat dels habitatges i la cèdula d’habitabilitat, si s’escau.
l. Full de programa de control de qualitat, si s’escau.
1) Quan l’acte de transformació tingui consideració d’edificació segons l’article 2.2 de la llei 38/1999, d’Ordenació de l’Edificació (LOE), el projecte tècnic tindrà les característiques i el contingut que determina l’annex 1 del Reial Decret 314/2006, pel qual s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació. En la resta de casos, el projecte tècnic tindrà el contingut suficient per permetre l’avaluació de la seva adequació a la normativa urbanística i sectorial d’aplicació i constarà de, com a mínim, el següent:
- Memòria descriptiva de l’objecte de l’actuació, amb indicació de la superfície afectada i la justificació del compliment de les normatives que siguin d’aplicació i pressupost d’execució material detallat.
- Plànol d’emplaçament que permeti identificar de manera unívoca la finca objecte de l’actuació.
- Plànols de planta, secció i alçat a escala, amb el detall suficient per descriure les actuacions a realitzar.
En cas que el projecte tècnic tingui consideració de bàsic, d’acord amb el RD 314/2006, de 17 de març, pel qual s’aprova el Codi Tècnic de l’Edificació, aquest serà suficient per a l’obtenció de la llicència, sempre que defineixi les actuacions a realitzar amb la claredat i detall suficients com per avaluar-ne la seva adequació a la normativa urbanística vigent.
2) L’obligatorietat del visat dels projectes tècnics serà la que estableix el Reial decret 000/2010, sobre visat col·legial obligatori i/o altra legislació vigent en aquesta matèria.
3) Autorització del departament competent en matèria de carreteres, si escau.
Per a tramitar la llicència com a mínim s’haurà d’acompanyar amb la sol•licitud la documentació indicada a les lletres a – f.