Confirmació de l’empadronament per a persones estrangeres

Atenció i informació
Padró d'habitants
Àrea de Serveis Generals
Estat
Obert

Confirmar la residència dels estrangers comunitaris i dels no comunitaris amb permís de residència permanent.

Organisme competent / responsable
Ajuntament de Vilassar de Mar
Qui el pot sol·licitar?

La persona interessada o un representant autoritzat/acreditat. En cas de menors d’edat, els seus representants legals.

Quan ho pot sol·licitar?

Durant tot l'any.

Termini de la sol·licitud

En el cas dels estrangers comunitaris i dels no comunitaris amb permís de residència permanent, el termini que s'especifiqui al requeriment que s'envia a la persona interessada per a què es realitzi la confirmació.

Requisits previs

Ser estranger comunitari o bé no comunitari amb permís de residència permanent, i estar empadronat al municipi.

Temps de tramitació

El tràmit es farà efectiu a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.

Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla.

Documentació necessària
  • Sol·licitud
  • Document identificatiu de la persona interessada (NIE més passaport, targeta de residència, Passaport o certificat electrònic en el cas de petició via telemàtica).
  • En el cas de representació, document acreditatiu de la condició de representant. Per als menors d’edat, a més, llibre de família o partida de naixement.
Preu

Sense cost.

Canals de tramitació
Per Internet

Cal que empleneu la sol·licitud i l'adjunteu junt amb la documentació necessària escanejada, al tràmit d’instància genèrica.

Presencialment

A l'OFICINA D'INFORMACIÓ I ATENCIÓ CIUTADANA- OIACPer tal de facilitar l’atenció presencial, us recomanem demanar CITA PRÈVIA.

Per correu postal

Enviant tota la documentació a:
Ajuntament de Vilassar de Mar
Plaça de l’Ajuntament, 6
08340 Vilassar de Mar

Normativa
  • Resolució de 16 de març de 2015, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les comunitats autònomes i les entitats locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Reial Decret 1690/1996, de 11 de juliol, que aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals modificat en relació als efectes de padró pel Reial Decret 2612/1996, de 20 de desembre.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..
  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Normativa del silenci administratiu
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació

Les ordinàries del procediment administratiu.