Aquest tràmit permet inscriure’s al Registre de Participació Ciutadana de Vilassar de Mar, que agrupa els ciutadans i ciutadanes que manifesten la seva voluntat de participar o col·laborar en els afers de la vila.
- Organisme competent/responsable: Ajuntament de Vilassar de Mar
- Àrea tramitadora: Serveis Personals
- Classificació temàtica: Participació Ciutadana
- Qui ho pot demanar? Qualsevol persona major de 16 anys
- Quan? Durant tot l’any
- Termini de la sol·licitud: No n’hi ha
- Requisits previs: Tenir 16 anys o més
- Temps de tramitació: no es contempla un termini preestablert.
- Silenci administratiu: per la naturalesa del tràmit no es contempla.
- Documentació necessària: Cal aportar la documentació del llistat següent:
- Per l’alta:
Imprès de la Sol·licitud per formar part del Registre de participació ciutadana de l’Ajuntament de Vilassar de Mar.
Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
- Per a la modificació de les dades o bé per donar-se de baixa del registre, s'ha de notificar a l'Ajuntament a iniciant el tràmit i fent-ho constar a la instància genèrica.
- Preu: sense cost
- Normativa:
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Normativa del silenci administratiu:
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Vies de reclamació: Les ordinàries del procediment administratiu.