Sessió plenària ordinària VIRTUAL (8 d'abril, 18 h). Es podrà escoltar en directe per Vilassar Ràdio (98.1FM i vilassarradio.cat) i dies després per vídeoacta

La situació d'anormalitat generada per la pandèmia del COVID-19, que va motivar la declaració per Real Decreto 463/2020 de 14 de març de l’estat d’alarma, va fonamentar la decisió d’alcaldia de data 12 de març de 2020 de suspendre la celebració de la Comissió informativa i l’ajornament de la convocatòria de la corresponent sessió ordinària del Ple. D’altra banda, raons d’índole jurídica han motivat ajornar la convocatòria de les sessions de la Comissió informativa i del Ple en tant no es legislés d’una manera més clara sobre la possibilitat de celebrar de forma no presencial les sessions dels òrgans col·legiats de les entitats locals. El Real Decreto-ley 11/2020, de 31 de marzo, adopta mesures urgents complementàries en l'àmbit social i econòmic per fer front a la COVID-19, que modifica l’article 46 de la Ley 7/1985, de 2 de abril, Reguladora de las Bases del Régimen Local, i que fonamenta la present CONVOCATÒRIA:

Descripció

SESSIÓ ORDINÀRIA VIRTUAL

8 d'abril de 2020, a les 18:00 h

Ordre del dia

1.- Aprovació de l'acta de la sessió anterior del dia 20-02-2020

2.- Donar compte del seguiment del 4t trimestre 2019 de les obligacions trimestrals de subministrament d'informació de les entitats locals per al compliment de les obligacions contemplades a l'ordre HAP/2105/2012, d'1 d'octubre, per la que es desenvolupen les obligacions de subministrament d’informació prevista a la llei orgànica 2/2012, de 27 d’abril, d’estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera exp. X2019001827 

3.- Donar compte del decret d’alcaldia 2020decr000818 09/03/2020 corresponent a l’aprovació de la liquidació del pressupost de l’Ajuntament de Vilassar de Mar de l’exercici 2019 i del decret del president del Patronat Municipal d’Escoles bressol 18/2020 de data 28/02/2020 corresponent a l’aprovació de la liquidació del pressupost 2019 del Patronat Municipal d’Escoles Bressol exp. X2020000521

4.- Donar compte de la informació requerida pel RD 635/2014, sobre el període mig de pagament a proveïdors de les administracions públiques exp. X2019001990

5.- Donar compte del compliment de remetre informació sobre els plans pressupostaris a mitjà termini (2021-2023) exp. X2020001357

Part resolutiva:

6.- Reconeixement extrajudicial de crèdits 2/2020 referit a les factures exercicis anteriors, exp. X2020000217

7.- Aprovació expedient núm. 4/2020 de modificació de crèdits mitjançant suplement de crèdit, exp. X2020001147

8.- Aprovació de la modificació dels tipus de despeses i obligacions sotmeses a fiscalització i intervenció limitada prèvia en règim de requisits bàsics i els requisits bàsics a comprovar adaptats als acords del Consell de Ministres en relació a l’exercici de la funció interventora en règim de requistis bàsics vigents  exp. X2018004279

9.- Actualització del conveni-tipus per a l'assumpció de la gestió informatitzada del padró d'habitants (AGIPH) a la normativa vigent en matèria de protecció de dades, exp. X2020001044

10.- Adhesió al conveni de col·laboració (amb addenda) entre l’Agència de Residus de Catalunya (ARC), la Federació de Municipis de Catalunya (FMC), l’Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM), l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), l’Agrupació per a la Recollida Selectiva de Paper i Cartró de Catalunya (ARSPCC) i el Gremi de Recuperació de Catalunya (GRC) exp. X2019005615

11.- Aprovació de la minuta de conveni de col·laboració entre els ajuntaments de Cabrils, el Masnou, Montgat i Vilassar de Mar, per a l’organització del Maresmusic 2020 (16a edició) exp. X2020001234

12.- Aprovació de l’adhesio de l’Ajuntament de Vilassar de Mar a la campanya #t’hoestasperdent  exp. X2020001306

Part de control:

13.- Donar compte dels decrets de l'alcaldia des del núm. 474/2020 fins al núm. 1118/2020 

14.- Donar compte de la renúncia del regidor del grup municipal de Babord, Sr. Pau Arona i Solé

15.- Precs i preguntes