El SAI I el SIAD activen un nou canal d’atenció ciutadana a través de WhatsApp

L’horari d’atenció és de dilluns a divendres, de 10 a 13 h

El Servei d’Atenció Integral LGBTI (SAI) i el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) de l’Ajuntament de Vilassar de Mar han habilitat un nou canal de comunicació amb la ciutadania mitjançant WhatsApp. L’objectiu d’aquest és facilitar una via de comunicació més àgil i accessible per a totes les persones que necessitin suport o assessorament.

Canals de Whatsapp

  • SAI: 655 198 728
  • SIAD: 615 396 333

L’horari d’atenció és de dilluns a divendres, de 10 a 13 h, i només servirà per enviar missatge de text. En escriure, es rebrà un missatge sobre la protecció i tractament de les dades personals i la normativa d’ús del servei.

El SAI LGTBI presta un servei que respon a situacions de discriminació cap al col·lectiu LGTBI i acompanya, orienta i dona informació a la ciutadania sobre la diversitat sexual i de gènere.

Per la seva part, el SIAD és un servei que facilita informació, orienta i assessora respecte a qualsevol aspecte de la vida de les dones. Així també, actua en detecció i derivació a serveis especialitzats en l’atenció de situacions de violència masclista.

Altres vies de contacte disponibles són el telèfon 93 754 03 39, els correus electrònics sai@vilassardemar.cat i siad@vilassardemar.cat o acudir presencialment a l’Espai Galbany (carrer de Sant Roc, 2).