A partir del 2 de gener, l'Oficina d’Atenció i Informació Ciutadana (OIAC) reobre l’atenció presencial sense cita prèvia

A partir del 2 de gener de 2023 deixa de ser obligatòria la cita prèvia, tot i que és recomanable per evitar esperes

L’Oficina d’Atenció i Informació Ciutadana (OIAC) us atendrà per fer qualsevol tràmit o gestió amb l’Ajuntament de Vilassar de Mar. A partir del 2 de gener de 2023, deixa de ser obligatòria la cita prèvia, tot i que és recomanable per evitar esperes en l’atenció presencial. Podeu rebre l’atenció de l’OIAC de manera presencial o telefònica amb o sense cita prèvia:

  • PRESENCIAL SENSE CITA PRÈVIA: Us heu de dirigir a l’Oficina d’Atenció i Informació Ciutadana, situada a la plaça de l’Ajuntament, 6, i demanar el vostre torn. L’horari d’atenció és de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
  • PRESENCIAL AMB CITA PRÈVIA: Per tal d’evitar cues, podeu sol·licitar dia i hora per a una cita presencial a l’Oficina d’Atenció i Informació Ciutadana. Us demanem puntualitat donat que passats 10 minuts de l’hora concertada la cita caducarà i no podreu obtenir el tiquet corresponent.
  • TELEFÒNICA AMB CITA PRÈVIA: agafeu cita per al tràmit que voleu fer o simplement per rebre informació sobre alguna gestió. El dia i hora de la cita sol·licitada el personal d’atenció us trucarà al telèfon de contacte que hagueu facilitat, no us heu de desplaçar a l’OIAC.

Per demanar cita prèvia presencial o telefònica amb l’Oficina d’Atenció i Informació Ciutadana (OIAC) heu d’anar al web de l’Ajuntament, clicar a “Cita prèvia”, sol·licitar cita (https://citaprevia.ubintia.com/vilassardemar/#nbb) i escollir el tràmit que voleu fer. Si heu de fer més d’un tràmit, us demanem que agafeu una cita per a cada tràmit.

Recordeu que també podeu realitzar tràmits amb l’Ajuntament de Vilassar de Mar de manera telemàtica accedint a la Seu electrònica de l’Ajuntament des del web municipal, apartat Tràmits i gestions.