Al carrer Santa Isabel (entre Montserrat i Sant Ignasi), De la Pau (entre Sant Ignasi i Montserrat) i Sant Ignasi (entre pl. del Círcol i carretera de Cabrils) s'amplien voreres i es posen al mateix nivell que la calçada, el que es coneix com a plataforma única. Un cop finalitzada l'actuació, ja no es podrà estacionar al carrer Sant Ignasi, però a la zona de l'entorn es crearan 12 places d'aparcament gratuïtes amb horari limitat a 25 minuts.
Zona verda a l'aparcament de l'antic Patronat
Les obres al carrer Sant Genís també contemplen l'ampliació de les voreres i un cop acabades no es podrà estacionar. Per aquest motiu, s'ha habilitat com a aparcament l'espai de l'antic Patronat que quedava per urbanitzar. En total 36 noves places per a cotxes i 10 per a motos, enfront les 25 que s'eliminen al carrer. La intenció del govern municipal a curt termini és que l'aparcament de l'antic Patronat sigui de zona verda per facilitar l'aparcament a les persones residents al poble. Les tarifes per a residents seran de 0,20 euros per estacionament d'un dia i d'1 euro per estacionament d'una setmana, mentre que per a no residents seran a preu de zona blava. L'aparcament serà lliure els diumenges i festius i els dies laborables de 14 a 16 h i de 20 a 8 h.
Sentit únic de circulació de vehicles a la carretera de Cabrils
D'altra banda, quan estigui finalitzada l'obra del pont que ha d'unir les avingudes Carles III i Lluís Companys, començarà l'actuació per transformar la carretera de Cabrils en una via urbana. L'actuació comportarà voreres més amples i un únic sentit de circulació per al trànsit rodat entre el carrer Santa Maria i la N-II, un sentit que l'Ajuntament preveu que sigui de baixada, és a dir, que els vehicles circulin direcció mar. D'aquesta manera, les entrades al poble des de la N-II es podrien fer des de la Ronda Vilassar i la carretera d'Argentona. L'obra també comportarà una reordenació de la zona compresa entre el passeig dels Pins i la N-II (veure foto que s'acompanya).