L’Ajuntament de Vilassar de Mar amplia els seus canals de comunicació amb la creació d’un canal a Twitter

L’Ajuntament de Vilassar de Mar disposa d’un altre canal de comunicació a Internet, anomenat Twitter, que té per objectiu informar sobre l’actualitat de la població i del consistori. Aquest nou canal, que ha estat en proves des de finals del mes d’abril, ha estat impulsat per la Regidoria de Comunicació, Participació Ciutadana i Noves Tecnologies.

Twitter és un
servei gratuït de microblogging, que
fa també les funcions xarxa social 2.0 i que permet als seus usuaris enviar
micro-entrades basades en text, denominades "tweets", d'una longitud
màxima de 140 caràcters.

L'enviament
d'aquests missatges es pot realitzar tant des del lloc web de Twitter
(twitter.com), com via SMS des d'un telèfon mòbil, des de programes de
missatgeria instantània, o fins i tot des de qualsevol aplicació de tercers,
com per exemple Facebook.

Aquestes
actualitzacions es mostren en la pàgina de perfil de l'usuari, i són també
enviades de forma immediata a altres usuaris que han triat l'opció de
rebre-les. Els usuaris poden rebre les actualitzacions des de la pàgina de
Twitter, via missatgeria instantània, SMS, RSS i correu electrònic.

El Twitter té els
seus orígens el març del 2006 com a projecte d’investigació i desenvolupament
de la companyia
Obvius. En un principi, l’eina comunicativa era només
utilitzada de forma interna per aquesta empresa, però l’octubre de 2006 es va
fer el llançament públic oficial.

 

La pàgina web de
Vilassar de Mar a Twitter és http://twitter.com/vilassardemar.