Enguany, només
s’autoritzarà la instal·lació de parades a comerços de flors i plantes del municipi,
llibreries i papereries del poble, autors locals i autònoms residents a
Vilassar de Mar vinculats a les roses i llibres. En el cas de tenir botiga a
Vilassar de Mar, les parades al carrer s’instal·laran al davant de cada botiga
i en cas de no tenir-ne, les parades es posaran al passatge de Mn. Pere Ribot. L’Ajuntament
cedirà un màxim de 2 taules i 4 cadires per sol·licitant. A més, les parades
hauran de garantir les mesures sanitàries de seguretat: distància de 2 m entre
taules, control d’aglomeracions, subministrament de gel hidroalcohòlic al
públic i l’ús obligatori de mascareta.
Consulteu tots els criteris:
Els criteris establerts per l’Ajuntament de Vilassar de
Mar per a autoritzar l’ocupació de la via pública amb parades per a la venda de
roses i/o llibres per a la celebració de la diada de Sant Jordi d’estiu de 2020
són els següents:
a) S’autoritzarà la instal·lació de parades de roses i/o
llibres a la via pública els següents dies i en els llocs que s’indica:
Dia Lloc Durada
23/07/2020 (al davant de cada botiga) De
8 a 20 h
Al Passatge Mossèn Pere
Ribot
23/07/2020 en
el cas dels autors locals i dels autònoms
De
8 a 20 h
que no disposin de
botiga física al municipi
b) Només s’autoritzarà la instal·lació de parades de
roses i/o llibres a:
* Comerços de flors i/o plantes del municipi
* Llibreries i/o papereries del municipi
* Autors locals
* Autònoms residents a Vilassar de Mar vinculats a les
roses i/o llibres
c) En cap cas s’autoritzarà la instal·lació de parades de
roses i/o llibres a la via pública a particulars que no compleixin les
condicions indicades a l’apartat b)
d) En el cas en què per a la instal·lació de la parada
sigui necessari que l’Ajuntament presti taules i/o cadires, caldrà demanar-les
en el moment de fer la sol·licitud de l’autorització indicant exactament el
nombre de taules i cadires necessaris, que seran un màxim de 2 taules i 4
cadires per sol·licitant i es deixaran de forma excepcional. La neteja de
taules i cadires anirà a càrrec de la persona sol·licitant.
e) Els punts de subministrament del material sol·licitat
s’indicaran a l’autorització. En qualsevol cas el lliurament d’aquest material
es farà el 23 de juliol de 2020 entre les 7 i les 8 h i la recollida es farà el
mateix dia entre les 20 i les 22 h. El lliurament i la recollida la farà el personal
de l’Ajuntament.
f) Per a recollir el material caldrà lliurar al personal
de l’Ajuntament una fotocòpia de l’autorització.
g) En tot moment caldrà garantir una distància mínima de
seguretat de 2 m entre taules, caldrà controlar les aglomeracions i caldrà
subministrar gel hidroalcohòlic al públic, que haurà de portar mascareta de
forma obligatòria.
h) El préstec d’aquestes taules i/o cadires no suposarà
el pagament de cap taxa ni el dipòsit de cap fiança.
i) Les sol·licitud s’hauran de realitzar fins el dia 19
de juliol de 2020 mitjançant instància presentada al registre general de
l’Ajuntament segons model oficial.
j) L’espai assignat es comunicarà al representant de la
sol·licitud entre els dies 20 i 21 de juliol de 2020.