En contacte permanent amb Endesa perquè resolgui els talls de llum que afecten el poble

L’Ajuntament de Vilassar de Mar està en contacte permanent amb Endesa perquè resolgui les avaries que han deixat sense llum uns 400 abonats al nostre poble, en alguns casos des de dimarts a la tarda. Endesa ha comunicat que té detectades tres avaries en mitja tensió que són la causa dels talls de llum i que actualment hi ha dos equips a la zona treballant per a la seva reparació.

Consulteu els consells de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de Vilassar de Mar a l'hora de reclamar danys per talls de subministrament:

1r. En cas que encara no s’hagi restablert adequadament el servei contacteu amb la vostra companyia (elèctrica, d'aigua...) a través dels seus canals d’atenció al client.

2n. Si teniu contractada una assegurança de la llar del tipus multirisc (amb múltiples riscos i garanties cobertes) comproveu si cobreix els danys i perjudicis soferts pels talls de subministrament.
(Si heu sofert danys als béns i també talls de subministrament i ambdós estan coberts per la mateixa asseguradora especifiqueu-ho de forma conjunta en el mateix comunicat del sinistre). 

  • En el cas que la companyia d’assegurances no atengui la vostra reclamació, podeu reclamar davant de l'OMIC de Vilassar de Mar (Oficina Municipal d’Informació al Consumidor). Cal demanar cita prèvia trucant al tl. 937540500.
  • Moltes assegurances reclamen l'aportació d'un certificat meteorològic per donar cobertura als desperfectes ocasionats per fenòmens com la pluja, el vent o les glaçades. Els maresmencs i maresmenques que es trobin en aquesta situació, poden sol·licitar el certificat al Consell Comarcal del Maresme.