Comunicat urgent en relació amb la recollida de material per a Ucraïna

La Generalitat i el Consolat d'Ucraïna recomanen que la forma de col·laborar, en aquests moments, sigui mitjançant l’ingrés de diners en els comptes bancaris de les entitats de cooperació que hi estan treballant.

La Generalitat de Catalunya i el Consolat d’Ucraïna han demanat aturar les recollides de material i productes destinats a Ucraïna per les dificultats de fer arribar al país el gran volum de material que ja s’han recollit i que ha desbordat qualsevol previsió. Els dos organismes recomanen que la forma de col·laborar, en aquests moments, sigui mitjançant l’ingrés de diners en els comptes bancaris de les entitats de cooperació que hi estan treballant. Podeu consultar-les a l'enllaç.

La Xarxa d’Inclusió Social de Vilassar de Mar agraeix la col·laboració rebuda i la solidaritat de les persones de Vilassar de Mar que s’han bolcat en l’ajuda a Ucraïna. També a les famílies i persones que s’han ofert per acollir persones refugiades. En funció de les necessitats que en els propers mesos hi hagi, s’anirà demanant la col·laboració ciutadana. Gràcies, Vilassar de Mar.