Comunicat a la ciutadania: protocols d’accés del públic vigents a les intal·lacions esportives

Després que la Generalitat actualitzés la normativa covid que afecta als espais esportius, i donada la complicada situació sanitària que travessem degut a la sisena onada de la pandèmia de la covid-19, l’Ajuntament de Vilassar de Mar vol fer públics, per al coneixement de tota la ciudadania, els protocols d’accés del públic marcats pel Procicat i ara vigents a les instal·lacions esportives del nostre poble.

Així, pel que fa als pavellons de Vilassar de Mar, Paco Martín i La Bòbila, el protocol íntegre és el següent:

CONTROL DE L’ACCÉS DEL PÚBLIC

L’entitat disposarà d’una persona, amb aquestes funcions:

• Abans de començar la seva tasca s’identificarà al conserge. Si en algun moment fa relleu amb una altra persona també li ho faran saber i s’identificarà la nova persona.
  • Portar el control de l’entrada i l’aforament en cada moment. La ubicació d’aquesta persona serà, constantment, alternant entre l’entrada de la instal·lació i la grada.
  • El repartiment del nombre de seients per als locals i/o per als visitants serà decisió de cada entitat.
  • En el cas de coincidir de manera simultània partits o entrenaments de més d’una entitat, aquestes hauran de negociar entre elles el repartiment dels espais i de l’aforament disponible, així com la gestió de les funcions del personal de control.

NORMES PER ALS ASSISTENTS

• En tot moment s’haurà de portar la mascareta posada.
  • En la mesura del possible, es mantindrà una separació d’almenys 1’5m. entre persones, llevat que siguin convivents.
  • No es permet menjar ni beure.
  • No es pot transitar per les zones no autoritzades al públic (escales, pistes...).

PUNTS D’ACCÉS

Entrada i sortida públic:

• Pista principal del pavelló Paco Martín: entrada principal carretera Argentona.
  • Pista annexa del pavelló Paco Martín: carrer Colom.
  • Pista del poliesportiu la Bòbila: sortida d’emergència costat entrada principal.

Entrada i sortida jugadors/es:

• Pavelló Paco Martín: androna carretera Argentona
  • Poliesportiu la Bòbila: entrada principal

AFORAMENTS

• Pista de parquet del pavelló Paco Martín (70% de l’aforament màxim): persones a la grada: 196
  • Pista annexa del pavelló Paco Martín (70% de l’aforament màxim): persones a la grada: 126
  • Pista del poliesportiu la Bòbila (70% de l’aforament màxim): persones a la grada: 110
  • Si la situació sanitària del municipi empitjorés, aquests percentatges es podrien veure afectats. L’aforament també es pot veure modificat pel contingut de la resolució vigent en cada moment.

DOCUMENTACIÓ ADJUNTA: consulta el protocol enviat a les entitats esportives en pdf

Pel que fa al Camp Municipal Xevi Ramon i a la resta de camps municipals, el protocol vigent és el següent:

CONTROL DE L’ACCÉS DEL PÚBLIC

La Unió Esportiva Vilassar de Mar disposarà d’una persona, amb aquestes funcions:

• Abans de començar la seva tasca, s’identificarà al conserge. Si en algun moment fa relleu amb una altra persona, també li ho faran saber i s’identificarà la nova persona.
  • Controlar el compliment de les normes per part dels assistents, especialment de les detallades a l’apartat “Normes per als assistents”.

NORMES PER ALS ASSISTENTS

• En tot moment s’haurà de portar la mascareta posada.
  • En la mesura del possible, es mantindrà una separació d’almenys 1,5 metres entre persones, llevat que siguin convivents.
  • No es permet menjar ni beure.
  • No es pot transitar per les zones no autoritzades al públic.

PUNTS D'ACCÉS

Entrada i sortida públic:

• Camp Xevi Ramon: entrada principal Av. Eduard Ferrés.
  • Camp annex: entrada zona graderia Av. Eduard Ferrés (costat institut).
  • Entrada i sortida jugadors/es: els establerts en el pla de contingència de la Unió Esportiva Vilassar de Mar.

AFORAMENTS

• Camp Xevi Ramon (70% de l’aforament autoritzat): persones a la grada: 406.
  • Camp annex (70% de l’aforament autoritzat): persones a la grada: 112.

DOCUMENTACIÓ ADJUNTA: consulta el protocol enviat a les entitats esportives en pdf.

Si la situació sanitària del municipi empitjorés, aquests percentatges es podrien veure afectats. L’aforament també es pot veure modificat pel contingut de la resolució vigent en cada moment.

Cal tenir en compte que el protocol estableix que, en cas de comprovar que una entitat no fa el control de la manera que li és indicada, es revocarà el permís a aquesta entitat per a obrir la instal·lació al públic.

L’Ajuntament fa una crida a totes les entitats usuàries de les diverses instal·lacions i a la ciutadania a respectar i complir els protocols en bé de la salut comunitària i perquè tots plegats puguem contribuir a superar aquesta complicada situació.