Comunicat d'alcaldia sobre el cessament de 5 regidors del govern i decret d'alcaldia de modificació de la composició de la Junta de Govern Local, del nomenament de tinents d'alcalde i del cartipàs municipal

COMUNICAT ALCALDIA

Divendres a la tarda, després de reunir-me amb diferents membres de govern, vaig decidir retirar la confiança als regidors Joan Roca, Laureà Folch, Desi Camino, Jordi Tapias i Núria Arasa.

Davant la iniciativa que han fet pública els citats regidors de presentar-se a les properes eleccions amb partit propi, no tinc arguments per mantenir-los dins del govern municipal. Per la falta de lleialtat demostrada, per coherència professional i, sobretot, per fidelitat a la ciutadania que ha votat CiU.

Tot i que hagués estat més fàcil, hauria estat una covardia per part meva mantenir-los fins després de les eleccions. D'aquesta manera sóc fidel als votants que ens han donat la seva confiança votant el programa del nostre partit.

Els citats regidors, per tant, i a tots els efectes, deixen de pertànyer doncs a l'equip de govern i la federació de CiU actuarà en conseqüència demanant que tornin l'acta de regidors.

Les carteres quedaran, doncs, com segueix:

Espais Públics i Medi Ambient: Josep Solà Punsola

Comunicació, Atenció al Ciutadà i Noves Tecnologies: Alcaldia

Territori, Habitatge, Mobilitat i Seguretat Ciutadana: Josep Solà Punsola

Festes populars i Joventut: Paquita González Blanco

Serveis Socials, Família i Gent Gran: Alcaldia

Joaquim Ferrer i Tamayo
Alcalde de Vilassar de Mar
Vilassar de Mar, 2 de març de 2015

Decret d'alcaldia de modificació de la composició de la Junta de Govern Local, del nomenament de tinents d'alcalde i del cartipàs municipal