El Canal Intern d'Alertes és només per comunicar fets relacionats amb males pràctiques a l'Ajuntament de Vilassar de Mar i el seu sector públic, no per formular queixes i consultes. En cas de queixes, suggeriments o propostes existeixen altres canals de comunicació.
Voleu continuar amb la comunicació al Canal Intern d'Alertes?
Es pot anar directament a través del menú de 'Seu electrònica', apartat 'Tràmits i Gestions', o fer-ho a través de la portada del web, als destacats de colors que hi ha sota els avisos, apartat 'Tràmits'.
Hi ha diferents maneres de trobar un tràmit o gestió al web municipal. Es pot anar directament a través del menú de 'Seu electrònica', apartat 'Tràmits i Gestions', o fer-ho a través de la portada del web, als destacats de colors que hi ha sota els avisos, apartat 'Tràmits'.
Un cop a la pàgina de Tràmits i gestions (https://www.vilassardemar.cat/seu-electronica/tramits-gestions), trobareu que tots els tràmits apareixen ordenats alfabèticament. També trobareu un cercador per buscar per paraula o paraules clau o per tipus.
Ordenats alfabèticament
A la pàgina de Tràmits i Gestions trobaràs tots els tràmits ordenats per ordre alfabètic.
Cercar el tràmit per paraula/es clau
A la part superior de la pàgina trobaràs un cercador. Introdueix la paraula o paraules que creus que millor identifiquen al tràmit que busques, al requadre 'Nom' i fent clic a 'Cerca'.
Cercar el tràmit per tipus
Al cercador, també pots buscar els tràmits ordenats per tipus, al requadre 'Tipus' i fent clic a ‘Cerca’.
I si no trobo el tràmit específic per a la gestió que vull fer? Puc fer servir el tràmit d’Instància genèrica?
Quan no trobis el tràmit concret que busques, pots fer servir el tràmit ‘Instància genèrica’, que s’utilitza per a qualsevol tràmit que es pot fer amb l'Ajuntament que no tingui un formulari de sol·licitud específic. Abans d'utilitzar la instància genèrica cal comprovar si el tràmit que es vol realitzar ja té associat un formulari específic que permeti realitzar la mateixa gestió d'una manera més adequada i així evitem requeriments posteriors de documentació.