Aquest divendres 7 de maig, es posa en marxa l’Oficina Local d’Habitatge de Vilassar de Mar

Amb l’objectiu de facilitar a la ciutadania la proximitat de les gestions i serveis relatius a l’habitatge, l’Ajuntament de Vilassar de Mar ha signat un conveni amb el Consell Comarcal del Maresme (CCM) per disposar físicament a Vilassar de Mar dels serveis de l’Oficina d’Habitatge. A través d’aquest conveni, vigent fins al desembre del 2024, Vilassar de Mar disposa d’un servei per oferir a la ciutadania tasques de gestió, assessorament i suport en matèria d’habitatge.

L’Oficina Local d’Habitatge donarà informació i assessorament en matèria d’ajuts a l’accés a l’habitatge, de rehabilitació d’habitatges, d’ajuts per al pagament del lloguer i impagaments de lloguer i hipoteca i pèrdua de l’habitatge. També donarà suport en la tramitació d’ajuts i altres serveis indirectes en matèria d’habitatge, com la tramitació de les cèdules d’habitabilitat d’habitatges de segona ocupació, i realitzarà serveis de gestió de les sol·licituds de tests dels edificis (TEDI), d’Informes Interns d’Idoneïtat (III) i d'Ajuts a la Rehabilitació dels parc d’habitatges construïts. Alhora, es coordinarà amb els Serveis Socials municipals per casos en risc d’exclusió social residencial i realitzarà tasques de captació d’habitatges buits del municipi per a integrar-los dins de la Borsa de Lloguer del CCM.

L’Oficina Local d’Habitatge de Vilassar de Mar es troba ubicada a Serveis Socials, a l’equipament de l’Escola Nàutica (c. Santa Eulàlia, 40), i atendrà els divendres de 9 a 14 h. Amb motiu de les restriccions per la covid-19, l’atenció presencial serà només en casos excepcionals i amb cita prèvia al telèfon 93 754 24 00 (opció 7). També es pot demanar cita prèvia al correu habitatge@ccmaresme.cat.

La cartera de serveis que es poden realitzar a l’Oficina Local d’Habitatge es pot consultar a través del web: https://www.ccmaresme.cat/habitatge.