Aclariment sobre els tràmits online a través del web municipal

Tot i que el certificat electrònic de seguretat del web municipal surti com a caducat, l'Ajuntament garantitza que els tràmits online a través del web municipal www.vilassardemar.cat es poden seguir fent i amb total seguretat.

Davant les manifestacions del fins ara regidor de Comunicació i Noves Tecnologies, Laureà Folch, en la sessió plenària del 19 de març, afirmant que el certificat electrònic de seguretat del web municipal havia caducat el 3 de març i això impedeix als vilatans fer cap tràmit online de forma segura, l'Ajuntament vol aclarir el següent:

- L'1 de febrer l'Ajuntament va rebre l'avís de l'AOC recordant que en 30 dies caducava el certificat. Des de l'Ajuntament es va fer la tramitació corresponent i l'11 de febrer es va rebre la confirmació de l'AOC que la sol·licitud de renovació havia estat acceptada. L'entitat de registre del certificat de seguretat de l'Ajuntament de Vilassar de Mar és el Consell Comarcal, ens al qual l'Ajuntament està reclamant finalitzar el tràmit.

- Tot i que el certificat surti com a caducat, l'Ajuntament garantitza que els tràmits on line a través del web municipal www.vilassardemar.cat es poden seguir fent i amb total seguretat.